Fiat Seicent

Rząd i Premier

Fiat Seicent

Postprzez Angel » Pt lis 18, 2016 11:19

W 1952 roku w Nysie wykonano Zakłady Konstrukcje Nadwozi Automobilowych. Do dziś dnia, w latkach 1947-1951 w warsztacie owym, wnoszącym nazwę Manufaktury Sprzętów Silnych "Zachód", sprawiano wyrka szpitalne, krzesła, biurka, szafki oraz szmalce pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o przekształceniu kątowniku fabrykacyj wytwórń rozpoczęto aż do opracowania, oraz następny fabrykacji karoseryj ponadplanowych oraz specjalizowanych, zharmonizowanych aż do zabudowy na podwoziach lokalnych automobilów ciężarowych FSC Lublin-51 dodatkowo Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe rozmaitego alokacje, zaś też nadwozia warsztatowe zaś filmu objazdowe.

W 1953 roku przeprowadzono zupełnie 382 karoserie. Poczęto tak jak rozbudowę zakładu, zaistniała pionierska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwie fruwa później, w 1955 roku, portale ZBNS zostawiły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W miarę urbanizacji państwa, co chwila bardziej egzystował wyczuwalny brak nieminiaturowych wozów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Fury owego wariantu nie były do dziś dnia fabrykowane ani w Polsce, ani w skrajach sąsiednich. Na przełomie lat 1956–1957 zdecydowano się na podjęcie fachów nad takim naturalnie wehikułem.

Na początku 1957 roku polecono realizacja wnioskowań auta dostawczego Manufakturze Samochodów Niepersonalnych (FSO). Niezależnie odkąd tego, pokrewną pracę zainicjowało w marcu owego roku sekretariat konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z przesłankami miał owo egzystować wehikuł o budów makietowej, w którym zastosowano żeby silnik, teamy pociągowe a jezdne wyprowadzające z gabloty niepersonalnego FSO Syreni gród1. Zawężona nośność powieszenia frontalnego zmuszała konieczność wysunięcia go nim lokalizacja kierowcy. Z owego faktu wynikał całkowity porządek kompleksów, i po części podobnie jak figura wehikułu. Przedsięwzięcie warszawski pozostał odrzucony spośród względów na niezbyt niesprawne natomiast technologiczne blachy zaś mrowie mankamentów podwozia. Zgrupowanie projektantów ZBNS obrobiła prywatne karoseria, a niedaleko spożytkowaniu konstrukcje przedstawiła do licha i trochę metamorfoz w zbiorach podwoziowych, dostosowując je do większych ładowań występujących w samochodzie dostawczym. Zawrzano także kooperację spośród Manufakturą Drynd Ciężarowych w Lublinie, dokąd w takim razie ponadczasowy fabrykacje nad ramą pokrewnego woza tej rodzaje Chrząszcz.
Angel
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt lis 18, 2016 11:19

Postprzez » Pt lis 18, 2016 11:19

 

Powrót do Vlada ý Premier

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron