system zarządzania ruchem klientów

Odpowiedz

:
Aby zapobiec automatycznym rejestracjom, wymagamy, żebyś wpisał oba podane słowa do pola tekstowego umieszczonego pod nimi.
Uśmieszki
:D :) :wink: :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: system zarządzania ruchem klientów

system zarządzania ruchem klientów

Post przez republika » N cze 09, 2019 13:46

system zarządzania ruchem klientów
Klient, wchodząc do instytucji, wybiera na monitorze dotykowym infoboxu kolejkę - w ten sposób definiuje on cel swojej wizyty. Interesant zostaje przydzielony do kolejki i otrzymuje bilet z numerem oraz szacowanym czasem oczekiwania na obsługę. Numer wezwanego klienta wyświetlany jest na wyświetlaczach nad stanowiskiem oraz w poczekalni oraz generowana jest zapowiedź słowna. Wezwany klient podchodzi do stanowiska gdzie następuje jego obsługa.

Góra

cron